åkte hem från saga ='(

Hejsan!!

Nu har jag kommit hem efter en långbil resa från saga :( Mådde jätte dåligt så var tvungen att åka hem...  väldigt tråkigt.
Låg utanför hennes hus hela morgonen tills pappa kom och hämtade mig men lilla Saga höll mig på glatt humör hela tiden =) älskar dig saga!!! vi får göra något någon dag när jag mår bättre.

Men nu mår jag i allafall lite bättre, lite snúrrig i huvudet.
Pappa bjöd även på Donken åt mig, var inte så sugen men var skiit gått sen när jag blev bättre !

vad tycker ni om ni nya header ? =)  blev ganska nöjd med den, nu vill Loiis höra lite respons om min header ?!

puss på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Saga

:) <3<3<3<3

du vet vad jag tycker :P XD <33333

älskar dig också gmn <3<3<3<3

hoppas du blir bättre senare ;)

2010-04-08 @ 16:04:15
URL: http://sagana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0