Älskade ponny!!! Toppen dag med Issa och tuva !

hejsan!!

Kom precis hem från sunds (: vad är med´Tuva Och Issa , värkligen en av dom bästa dagarna i mitt liv!!
 vi har tagit ''modell'' bilder på  Hjälten och tuva, Jag och Jasmin, Issa och juppe och även alla lam och får som finns där, dom är så himla söta bara några dagar/veckor gamla (a)

Var nära på att bli avbockad i galloppen på henne( hon gjorde glädje skutt)  men jag höll mig kvar ;D  sen red vi till siggesta vid 7 tiden och hoppade.
Hon var VÄLDIGT PIGG  i ridhuset att hon började trava och galloppera av sig själv och så  hoppade ett 60 hinder som jag inte tidigare har kunnat få över henne på på frivilja, så det är en framgång!!!!

Men så klart hände det ju en liten olycka på väg till siggesta, skulle hoppa att ett lågt hinder(en stock) så tvärsvänger jamin åt sidan och jag ramlar av mitt på en stenkant... :'(  men  efter som att jasmin har varit så j*vla fucking bra i dag.

Så härligt det var när jag satt på jasmins rygg frammotlutad och kramar henne så spelar Tuva upp Sofijha med I Love You Babe, ååååh man smällter!!!


Bilder kommer i morgon ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0