Hälp mig (a)

Hejsan!!!
Kom precis hem från tandläkaren i sickla -_- Vet inte varför jag hatar tandläkaren jag borde egenterligen vara posetiv till att dom hjälper mig men det gör så j*vla ont
Så nu har jag en bedövad kind, det är det som är det roliga att man inte kan tala ''riktig svenska'' haha någon som känner igensig? ;)

Ska inte göra så mycket idag troor jag, ska nig ladde ner MASSOR av låtar och lyssna för full bas så att mamma klagar.* hihi* nej va elak jag är (a)

Nu ör jag frustrerad IGEN!! Ägaren till Youtube har gjort om hemsidan :O och jag hittar inte min spellisa som man kan göra där.
Något Technooo Freak som kan hjälpa mig :O?


I need soome help(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0