lyckad dag

Hejsaan!

Sorry för dålig update igår, men var så himmla trött i går efter dagen m dom bästa kompisarna och min sööta oroliga häst, hon ville inte så silla en minut då jag fick gå och försöka få henne att stå still och lugna henne. lyckades väl inte så bra :P

Men det var värkligen en toppen dag, söööta saga fottade mig och jasmin och jag har även fottat henne när hon red sin STORA häst Non Stop kommer lägga in lite bilder från dagen!

På morgonen så ringde issa mig och sa att jag fick åka ut när jag ville så jag och saga åkte ut  en halvtimme innan issa och tuva kom.
Skulle ta in jasmin i stallet men kom på att hon absolut inte vill stå själv.
Vi red långrundad och hon var pigg och busig, hon bockade i galloppen till och med det brukar hon nästan aldrig göra med det är p.g.a sin brunst!!!!

TAck för en lyckad dag tjejor!!!<3


lägger upp fler sen  ska hinna med bussen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0