Mitt horoskåp är läskigt....:O

Hejsan IGEN!'


Har precis läst mitt horoskåpt från min tidning som jag preminerar på, läskigt föst det stämmer alltid in på något :O  denna gång med , läskigt...läskig...
Lägger upp några rader så får mina närmsta avgöra om det stämmer xD



Det jag lägger märke till mäst är nog att min påskhelg kommer att bli toppen, vilken den kommer bli, ska ju evetuelllt träffa Isabelle då:) mycket nöjje!! sen så ska jag även sova över med min Bvänn :D bättre kan det inte bli att vakna upp på sin födelsedag hos sin bästa kompis!! eller hur saga?!

Och att min tur dag är den dagen jag ska OCKSÅ vara med saga :D !!! i'm i happy faceright nowww.

Men nu ska det bli flera avsnitt av Pirates Of The Caribbean med Jonny Depp och orlando bloom (a)

ha en bra dag 


Ska stå (  ta intiativ till roliga saker ;) )


Kommentarer
Postat av: Saga

Det där med att en resa väntar,

Jag tror vi båda vet vad det betyder ^^

DU SKA SÅVA HOS MIG <3<3<3<3

2010-04-02 @ 22:35:27
URL: http://sagana.blogg.se/
Postat av: lollo

Jaa:D<3<3<3<3<3

2010-04-03 @ 00:12:54
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0