rubrik ? :O

haloosan!! (:

Idag är samma dag som i går för mig. Men kanske lite roligare  har hjälpt min bror med lite små saker på ''jobbet''
har kletat på tättnings gegga mojja, väldigt kladdigt xD och sprutat med någon sak som sprutar ut luft i håret.. :P
Men det finns ju inget roligare än att leka med kopierings maskinen =D haha får visa upp lite bilder någon dag *not*.

jag slutade klockan 2 och gick till affären som ligger bara några meter ifrån pappas jobb och köpte lite godis -_-' fattar inte varför jag gjorde det var värkligen inte suger så jag slösade bort 20 jäkla kronor på äkligt godis... EEuuuw för  godis..ska börja gå på nyttig diet..?
aja i allafall så fick jag för mig att jag hade tappat min NYA mobil i affären  så jag springer tillbaka till affären i panik.
Sprang även runt på värkstan och letade. Men jag gjord allt i onödan för den låg på en stol i fika rummet :P.
Hade ingen bild så jag lägger upp denna på en mycket saknad katt som bodde på min gård när jag var mindre, han satt utanför min dörr varje dag.
 Tittade alltid ut genom nyckelhålet så såg man honom sitta  några meter i från min dörr :''( grät i 2 hela f*cking
dagar...och kan fortfarande göra det... i miss u Frans!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0