skola + läxor + plugga ännumera....

Imorgon är det skola...vilkter betyder att gå och lägga sig tidigt varje dag och läxor.
Och påtal om läxor så måste jag vara hemma varje dag och plugga till mitt så kallade kända förarbevis som jag ska ha prov på i helgen :O  börjar bli lite närvös faktiskt...

Men jag hoppas att det kommer gå bra och att jag blir godkänd. Men med moped så kommer NÄSTAN allt gå mycket änklare.
- Kuna ta sig till Evlinge ( saga :P ) utan en massa bussar som åker fel och inte stannar på den busshåls platsen man ska av på.

- TA mig ut till stallet utan buss (velamsund)

- ta mig ut till isabelle och alla flumm ungar på sunds.

jaaa överallt helt änkelt MEN för att detta ska hända så  måste jag...


...Plugga vägmärken och...




...läsa hur man ska tänka i trafikten


ha det bra // lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0