TRäffar isabelle sen så kommer ett senare inlägg i kväll

Hejsaan!!

Nu har jag kommit till skolan och alla 9or gör prov så antagligen så hade vi åttor sov morgon? :O för det är bara jag här av 8or...
Jaja skiit samma.
Idag efter skolan så ska jag dra och träffa Isabelle, hon slutar en kvart efter mig så jag MÅSTE inna med min buss + att hon har min mobil så det är toppen :''D
Men kolla på vädret ute... det blåser, regnar,mulet och grått ute kan det bli sämmre väder eller?!

Och det var tyderligen en volkan som ''vaknat'' och spridigt en massa asscka , fett konstigt.

En gammal bild på mig och flumm-ungen!! Och jag är inte kortare än henne ser bar aut som det på bilden ;D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

vackra

2010-04-28 @ 21:17:10
URL: http://lovejuppes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0