Uppdaterning om söndagen!!

Hejsan blöggen (:  förlåt IGEN för dålig uppdatering men det blev väldigt sent i söndags plus att jag hade sjukt mycket huvudvärk och det gjorde också att jag stannade hemma från pryen idag..:/

                                                        SÖNDAGS...
Så var jag med issa och hos min lilla ängel Jasmin!! hade värkligen en toppendag med issa och alla hästar (a) först så hade issa en ridlektion för mig på volten. Jag hoppade barbacka  på jasmin och allt gick bra förutom lite vägringar men det är mitt fel var inte tillräckligt bestämd ;D.

Sen hoppade jag Hjälten också gick SUPER bra bara en vägring =D jag slog även mitt hoppade rekord!! nämligen 95cm högt  95cm barbacka =D!! Och tack vare att jag gjorde det så lovade issa mig *** ****** *** *** med issa =D kan det blir bättre?!

Sen hade jag en ''lektion'' för issa med, haha jag är nog den sämsta ridläraren. Dom dära j*vla bomarna trillade hela TIDEN ner från sockerbitarna som skulle hålla upp hindret xD
Men allt gick super för henne med ;D.

Sen red vi långrundan men  sen efter hindrena så får jasmin för sig att hon ska ner i på '' omvägen '' som vi kallar det eller ''malins väg'' i gallop så hon tvärnitar och svänger ner för lilla backen och in på den smala stigen och red barbacka men satt kvar xD

När vi kom tillbaka så red vi hjälten igen på volten för han gick ju bara ett pass ;) så vi tog ett hopp pass till denna gång en hoppbana xD issa skrattade så att hon höll på att kissa på sig xD efter som att han hoppar väldigt  STORT så hoppar jag med halvlånga tyglar och kan inte få stopp på honom så jag höll på att hoppa hinder efter hinder på spåret xD

 (svårt att förklara xD) men men  :P¨

HÄR KOMMER DET BILDER!

Lilla Hjälten som hoppade 95 cm med mig barbacka (=


Issa och juppe hoppar ''juppe hindret''

En mycket vacker bild på Isabelle och juppe puppe!

Isabelle har en period just nu och vill att jag ska hoppa från alla möjliga
stället O.o

Jag och älskligen hoppar björkhindret (a)

Här har ni beviset på att han hoppar högt det är därför jag ser ut som jag gör
med ryggen...

Hoppar 95cm hindret =) ''vet att jag är tjatig '' xD

Naww jag och älsklig pälsklig!!
Juppes ''slägga' som issa flätade medans jag letade pinnar till våran
trängbana

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hoppar ett förlängt hinder på hjälten ;P

Bästa hopp ponnyn!!!
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0