Bilder från idag =)

er!!

Har varit hemma ett tag nu efter att ha varit med Tuva och isa på Sunds Gård (:  haft väldigt kul!!!  
Vi red  ''Lång Rundan'' och det blev två avramligar...  Men dom var rätt så skonsamma ändå ;)

Tuva flög in i ett träd för att hjälten tvärnitade för en vatten pöl i gallop (innan  hindret ) :/ inte bra men allt gick bra med henne;)
Sen så gled jag av  från Jasmin efter att hoppat över en Åh MEN det är det man får räkna med när man rider utan sadel?

Sedan så ''hittade''  vi väldigt fina hinder i skogen, mycket roligt efter lite små vägrningar av min illa sötnos!
 Jag och issa har även varit med om en Tsonami xD kanske ska förklara lite bättre
: vi skulle  lyfta upp Hjältens vattenhink och eftersom  att den var VÄLDIGT tung så släper vi hinken från 1meters höjd så att allt vatten flygger upp ivåra annsikten xD jävlar vad vi garvade asså!!!!

vi kallar det ''  Sunds Tsonami '' så har lärt mig att man INTE ska ha maskara i stallet ;D

NU  KOMMER DET EN BILD BOM PÅ HÄLFTEN PÅ BILDERNA SOM TOGS I DAG, LÄGGER IN  ALLA ANDRA I NÄSTA INLÄGG ;D


isabelle och juppsson!


ett av de gulliga lammen !

naaaw!


(a)


Haha ett lam som har gått in i själva mat inhägnaden (a)


<3<3<3<3


Bäääääää!


issa och juppe!! <3<3


Issas Älskling!


nere vid bäcken!


Som Lambi reklamen... <3 


Kommentarer
Postat av: vilma

tack så jätte mycket!

ja hon är en riktig het ponny!:D

2010-04-11 @ 03:07:08
URL: http://viilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0