jobbig dag...

hejsan på er!!

Har itne bloggat på hela dag vilket beror på att jag itne har haft tid eller möjlighet (;

Jag har...
- Varit i skolan
-Pluggat till provet i helgen
-åkt till stallet och träffat isabelle och ridigt Bork!.

vaknade klockan 08:20 och åt en ordänklig frukost (bacon och ägg )  och kom tid till skolan, Whii  tar fan bara 3minuer att ta på sig mascara :D  smaaaaaaaaaaaaaaart jag är, nu ska jag BARA ha mascara xD



* TUMMEN UPP*

Sen så åkte jag buss till Nacka Ridklubb och träffade issa (:  Jag red bork och det gick värkligen sämst... :'( ponny skrället tvärnitade x antal gånger i gallopen -_-'  man märker värkligen att han gör så för att retas (enligt mig) så fort någon annan ''busar'' så tvärnitar han -_-...
så till slut orkade jag inte göra något åt saken för jag blev så trött och märkte att jag inte tjänade på att gå på med skänklarna och spööt...

 

Och här kommer det en bild på skrället (:!!


En bild på mig och Bork från 2008 tror jag, hande honom i en hel ecka på ridlägret ( då var han min absoluta favorit ) (;


Kommentarer
Postat av: karin

Fin bild!

2010-04-29 @ 17:11:13
URL: http://cookie.dvote.se
Postat av: Lollo

Tack (:

2010-04-29 @ 17:29:54
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0