inlägg från fredag... (a)

                                                        INLÄGG FRÅN FREDAGS


Oj herre gud förlåt alla  för att jag inte har uppdaterat något....
Men jag har haft väldigt kul och stressigt i helgen.

I fredag så träffade jag Isabelle och åkte Till hennes gård '' Sunds'' Hade jätte roligt
vi hade träning med jasmin och juppe i hagen vi,  först fick jasmin gå ut i hagen själv för hon blir  väldigt orolig när hon lämnas ensam.
Men det gick väldigt bra hon var väkligen KO lung :O

Och med juppe var det också bra med men dom sista minutrarna så...ja började han springa omkring så vi tog in honom (:

Sen  kom Elvira  till sunds med sin häst Pysen han var söt för att vara fjording (;  sen senare så red vi alla 3 till siggesta klockan kvart över åtta xD lite sent men det var fortfarande ljust ute (:
Jag och issa  hade markarbete med bommar och två hinder

Hindret som står längs långsidan hoppade jag på 50-60 cm 
Och issa hoppade hindret som var snätt igenom och vi byggade upp två hinder för att vi båda hoppade på olika höjder.

Sen på hemvägen så var det värkligen hur mysigt som hälst, Jag och issa red precis när solen gick ner så jävla underbart asså, Vi båda satt på våra älskligar åhh herre gud (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0