pry + R.I.P mobil

Hejsan nu har jag kommit hem från min pry, det var nästan som jag trodde fast värre, det var värkligen SKIT TRÅKIGT
jag fick hålla på med massa kablar och skit -_-'...och jag fick bara en halvtimmes lunch om man gemför skolan och mina pry tider så hade det varit bättre i skolan xD.

Och min mobil ligger i kåma nu tyvärrr... :'( han var i min fickan och sen hoppade han ur den när jag precis stängde bil dörren
Jag misstänker självmord och hans annsikte var allderless sprucket X)  så nu har jag fått ett nytt nummer!!
lägger inte ut det på bloggen ;)
ni får fråga via min msn, Girls and boys!!.


Så här ser min mobil ut just nu!

Den funkar men skärmen funkar inte -_-'


                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0