Ridning på lilla mixa (:

Halooooo (:

Nu är jag hemme från stallet, red lilla mixa :''D känns som om det var ÅR sennnnn :O  men är egenterligen bara 4 gånger sen...Men  känndes lite pinnsamt i början fick värkligen igen gallopp på henne
Hu mycket jag än gick på med galloppskänkeln,drev eller smackade, fanns det något mer  jag kunde ha gjort förutom spööt...?
Jag gick iallafall upp klockan halv 7 i dag och blev riktigt trött innan jag skulle rida och två vissa personer  kallade med att jag var butter -_-' visst jag var väl inte så flammsig som jag annars brukar men hallå jag går upp halv 7 varje dag x)

Har även åkt till mitt körkort ställe och pluggat i 1timme och jag valde att inte göra det riktiga provet fören  det går bättre i själva teorin övningarna X)

Fottad av Clara! 

                             

Kommentarer
Postat av: clara

haha, söta mixa xD <3

2010-04-21 @ 16:28:13
URL: http://eekhooolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0