brisak plus igår!

tjaaaa bloggen ! förlåt för att jag inte uppdaterade något men jag orkade inte (a) , jag brukar ju i vanligafall vara bra på det!eller?

                                                         FREDAG


igår så  slöade ¨på ''jobbet'' *fniss* satt i fika rummet och kollade på barnprogram
opps jag är avslöjad xD
nej men sen slutade jag klockan 11 men då var jag tvungen att följa med pappa på någon jävla mässa med kylbänkar -_-' boring!!!!

MEN jag Hittade vöööörkligen VÄRLDENS GODASTE GLASSSS!!!  så jävla bra också det är bara naturliga ingredienser i den med.  Och jag gillar i vanligafall inte sånt :O



värkligen super god!! och jag är en av dom första som smakar den wiihii xD

                                   
                                                            Lördag (idag)

skulle egenterligen ha varit med lilla saga men det blev inte så för att hon skulle rida för sin kompis med hjärnskador...
nej haha bara skojade hon har hjärnskakning? (:
så jag har varit på Brisak med pappa, han skulle köpa en grill så då passade jag på att köpa lite grejer jag med. jag köpte...

...En Hudkräm från Ldb och jag tycker den är jättre bra man får mjukare hy
 sååå i'm love it.



Och 3 stycken annsikts masker vet inte av vilket märke men jag älskar som i allafall :')
Och vet inte häller vad just dom hära 3 gör för speciellt men men.

Och nu så har jag ännu flera!! :'D har itne använt dom på längre har heltänkelt inte haft något behov av dom så nu har jag ett helt lager av sånna :''D


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


wiihii i morgon så ska jag träffa Sötaste gull/skit-ungen (:
är ni avensjuka?!
Och planerar att göra en ny och mycket finare header (:
gött vaah?!
                               


Kommentarer
Postat av: Malin Rascal <333333333333333333333

Sv: Kameran dog så jag hann inte ;/

2010-04-24 @ 21:47:21
URL: http://wiieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0