Från i onsdags... :/

hejsan!!! sorry för att ja inte bloggade i går....
...Men då får det bli ett inlägg nu ;D

                                                         ONSDAGS


Så var jag som vanligt på pry, det är f*n den sista dagen i morgon jippii!! men i allfall så blev det en slapp dag mådde väldigt illa efter bilturen till jobbet och jag var så trött att jag sov i bilen. men ni vet när man precis känner att man håller på at somna så vaknar man ?! -_-' det tycker jag är skiiiit jobbigt!

Plus att jag hade huvudvärk... så jag satt vid datorn och hittade nya funktioner till mitt film progam som är som Windows Movie Maker som sagt...
Sen åkte jag till Kungens Kurva och änterligen så hittade jag (Y)
så  kollade lite på hööks, alla ridbyxor som jag ville ha fanns inte i min storlek och kommer inte komma in något mer... :(
gick även in på skopunkten,HM och statium.
På skopunkten hittade jag 2 par ballerinaskor men ena baret var förstora så jag läggde undan dom andra som pappa ska hämta sen när han åker från jobbet (a)

Och har lagt undan ett par tygskor från statium som pappa ska hämta också (:
på HM hittade jag en sööt BH och en hello Kitty kröja och en munktröja med hello kitty men den ska till baka.

Lite bilder på det jag köpte


Hello Kitty T-tröjan (:

Min Bh som jag köpte ;D inte så intressant men men..


                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0