BILDER!!!!

Här kommer rästen av bilderna som jag lovade att jag skulle lägga upp! (:



Från dagen jag fottade Saga och Non Stop, sen gick vi ut och fottade i
solned gången!

När jag stod och borstade min leriga ponny :P


Precis i början av våran ridtur, stackars saga fick gå långt med min
 tunga kamra runt halsen!

Jag och min bäbis som är nöjjd över att bli riden (:

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Isabelle och Juppsson galloperar i skogen, bakom henne kommer
gelten i fullgallopp och lägst bort så står min jag och jasmin tålmodigt
och väntar tills vi kan börja gallopera (:

Gelten och tuva gallopperar i fullfart, överskotts energi hästen är mycket
nöjjd över att få springa så fort han vill en längre sträcka (:

Jag stod en bit i från dom andra hästarna, och när jag fattade gallopp
så värkligen duntrade hon i väg av lycka, hon hade VÄLDIGT mycket engeri den dagen <3

Tog denna bild på saga dagen innan min födelsedag, älskar mitt nya stativ
 blev väldigt nöjjd med alla bilder som jag fick till!

NON STOP!!!

 finaste saga från våran dag!

Gulliga Tabaskus (sagas vovve ) <3

Jag på värmdö Ridklubb :P inte så stallvänliga kläder men men...


Detta var bara några bilder från två av mina bästa dagar!!
Hoppas ni finner nöjje av att se bilderna från mina dagar (:

HARE BRA  /lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0