(=

Hejsan!!!
 Nu sitter jag hemma hos min Bästakompis saga!! (: vi sitter och flummar åt konstiga saker som antagligen ingen kommer att förstå även om jag skulle förklara xD

Det hände lite problem på vägen...

... först så när jag tog bussen så stannade inte han som körde bussen -_-' så jag fick åka  ut på motorvägen. Men som tur var så var bussfachören (stavning?)väldigt schysst och körde till baka och vad om ursäkt (= det gillar vi!!!!

Sen fick jagvänta ett tag på nästa buss som skulle komma...
...men sen fick jag gå ´kanske 3km till hennes hus också för att bussjäveln i svängde in där den skulle -_-'
Men sen gick allt bra förutom att jag blev fördedrad av sagas kompisar som trodde jag var 12år xD

Alla vet att jag är 15 år ? !:O:O:O
Nu blir jag orolig ser jag värkligenut som 12år ?!:O.... inte bra.


Kommer Mycket snart (idag) en  ny header, tycker värkligen att min är ful och oproffsig ut xD hahah kanske beror på att jag har gjort den ??:P


HA det bra //lollo  <3



Kommentarer
Postat av: Saga

så jääävla sexiiiia XD <333333333

2010-04-08 @ 14:36:49
URL: http://sagana.blogg.se/
Postat av: Lollo <3

Haha saga xD <3<3<3

2010-04-08 @ 15:33:05
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0