fottat på velam & rensättra stall

med hanna och clara.
Var bara tvungen att fotta remo!!!  men vi visste inte vilken hage han stog i så vi lyckades gå till alla hagar förutom hans.

Lite fail där!

Men det blev iaf mycket fottning och det är ju kul, kan bjuda på någon bild...
Och hanna baxade mitt objektiv buhuuu... men jag var ju så snäll att jag lånade ut det haha ;)



Zimsalabim i sommar hagen



Sen så följde jag med till Totte och Fottade när hanna red, han var typ piggilinoo :P
Kan bara säga att jag var helt jävla slut efter den rundan...och något ont i fötterna 

Och sen åt vi en skiiiiiiit god Wok som hannas mamma gjorde :D


sött!

Imorgon blire Bigus (: ♥
                       

Kommentarer
Postat av: Anonym

remo är väl borta? :( <3333

2010-08-20 @ 10:02:00
URL: http://jupiterbiebers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0