Geting stucken

under rid turen...och min lilla halv vita springare med :(
ursh, drama idag asså!!

red biggen i dag med Jossan och Malin men blev lite kaos på vägen,
när vi kom in i skogen så började Blakur typ hoppa på stället och blev helt galen
Jag trode först att han typ fick någon busryck.


sötnosen satt så här ett tag i hagen (a) i fall in love...

det var ungefär 10 getingar över stakars blakur och josefin..
så vi galoperade typ desperat ut ur skogen, men sen när vi bröt till trava så åker biggens sadel på sne
och han får  panik *stackarn* och börjar springa rakt in i skogen bland alla träd

så när vi kmr ut på stigen igen så tappar jag balansen och trillar av:P
Men utöver det så har jag haft en jätte najjs day. shamponerade också lill pojken men han blev lika fort smutsig som han blev ren (:
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0