Givande dressyr träning

för Jossan på biggen (:
eftersom att jossans mamma skulle rida Blakur så hade Jossan en dressyr lektion för mig,
Jätte kuul!!

Lärde mig faktiskt ganska mycket och som jag ska försöka ändra på.
Blev lite tämpoväxligar,galoppsprång mellan bomar  och gallopp-fattningar.



ibörjan fick jag in för mycket, sen för lite mellan bomarna . Tror att det var för att han blev lite mer taggad  på slutet.
men men, jag  fick i allafall in mina 7 språng  på slutet som jag och biggen kämpade med ;) 
                            

Kommentarer
Postat av: Lisa

Guuud va fina bilder du tar! Vilken kamera använder du?? ;)

2010-09-09 @ 19:36:09
Postat av: !

Fint

2010-09-10 @ 14:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0