Så gick det på Provridningen

prov red biggoo idag och det gick jätte bra! Han testade mig lite men tycker att jag klarade det bra (:
Tyckte även ägaren till lillen och sa att jag jätte gräna fick börja på honom.

Efter som att det är några små ryttare som bara skrittar ut lite på honom så behöver
han få komma ut och springa av sig.


Över detta dike hoppade han med mig (av misstag)  (a) såå sött

Han var i allafall jätte rolig, väldigt pigg, men rolig.
Haha när vi galloperade på en äng så drog han ner huvudet och spurtade skiiiiiiit fort :D 
mkt fart i liten häst.

och sen så hann jag inte sakta av innan ett dike så han hoppade över det :P
och jag säger bara vilket fint hopp han tog, för att vara så lite :O jätte mjuk hoppteknik (a) 

Haha, Malin på sin Travare försvann fort i från mig och Jossan,
Och jag tappade stigbyglarna när båda dom fattade galopp, dåååå blev det fart på min lilla poniii.
 


Kommentarer
Postat av: Malin&Pripp

Haha sa ju att han va snabb EGENTLIGEN xD<3

2010-08-11 @ 23:49:13
URL: http://cupicake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0