sovit hos clara / hemma kamran

Hejsan seg på blöögga eller hur, Men jag har haft
annat att göra!!


Just nu har jag mellan landat Hemma efter att ha sleep over's hos Clora Flora m
Hanna Magnefelt också :).
Men Hanna &Clara  åkte t sickla för att hämta min och hannas tröjor som vi lagt undan.
två pikke tröjor ( stavning:P? )

Jag åkte min moped för första gången igår t Clara, Blev väl inte så lyckat x) 
Hittade inte riktigt så jag åkte lite vilse :P Och dom jävla trafik ljusen hatar mig.




                                                 Hämta kamran
Ska också packa ner min kamra för att fotta lite när hanna rider Sin medryttar häst pepion
Clara ska också me dit så de blir väl trevlans, Har inte varit sen förra vintern :P




DETTA INLÄGGG SKREVS TIDIGARE I DAG, MEN LA INTE UPP DET PÅ
BLÖÖGEN FÖRST NU!!!!!


                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0