dag Dam

Så nu är jag hemma (: Det blev en kort dag med issa och älskligen men det var kul ändå  såklart :) Innan var jag trött i benen, men sen när ridkläderna kom på så blev jag glad och taggad  x)
vi hämtade hästana i sommar hagen, den är  STOR haha. Men det tog inte låg tid innan dom kom fram :)

Jag kände inte igen mig där ute :O scery... allt har ju börjat blomma där ute väldigt vackert. så vi tog lite pics på hästarna.Och  Alla hästar eller jasmin har fått sommar kage xD sjukt sööt så hon ser lite lattsoo ut :P

Men vi red Knäpper fram och tillbaka vi hade inte så mycket tid...
Hon var ganska pigg, var väldigt känslig för gallopp skänkeln :) Älskar när hon är pigg och glad :''D  så på hem vägen var hon piggelinoo o.O

lite bilder ;D



En oskarp bild på grannarnas hästar ;)


Vi lekte lite med vattnet (: 


Haha jag visste inte om vi skulle till höger elr vänster :P


Ponnyn med hingst nacke  (:


Den finaste ponnyn käkar gräs (aa') ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

En DRIV BILD som jag bjuder på x)
En driv bild x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0