detta f'lt måst efyllas i -_'

Mmm idag red jag joker, tycker faktisk själv att det inte gick bra, han var seg i gallogen för att jag var först -_-''  så det slutade faktiskt med att jag ramlade av!! men min egna klumpig het faktiskt!

Om jag hade trampat ner hälarna så hade han inte fått av mig. Han gjode sin lilla ''joker sväng''  först tvärnitar han sen gör han en   kvarts vändning med fram delen xD så det blev en avsittning i farten.

Och så red vi dressyr program, gick väldigt dåligt!!!!!!!! mina jävla fucking tår vill inte peka framot, dom vill peka rakt ut :O
Men medans vi väntade utanför ridhuset så kunde han värkligen inte stå stilla (a) så söööööt! han trampade runt gick ram och tillbaka (a) han ville ha gräs!

från i vintras?



Blablablabla från LoL-Löööö X..X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0