helghelg dålig update ;D ?

Okej I know  dålig update! Men men. Har typ varit med hanna och clara hela helgen Najjs najjs.
ilördags så red jag igen i hannas grupp var värkligen skiit kul.

Vi hoppade ''texas'' stocken och ''joline'' hindret ? tror dom hätte så :S Men iallafall så fick jag spader och jag tror att alla vet vem hanna fick x)
Allt gick väll bra förutom att hannas rid grupp  stack iväg åt olika håll utan att säga till mig när vi red på en äng så spader stack väl x antal gånger efter dom andra  -_- Han vill ju inte vara ensam!

Men sen på slutet så fick vi galloppera upp för ponnyhagen :'D Men det blev typ rejs, spader trog som fan men jag vågade inte släppa honom p.g.a att jag ''visste'' att hans skulle bockan när han kom upp. Och vilket han gjorde också.
Clara fick med det på bild xD Men han fick itne av mig =) *stolt*

Och i dag så var det maskerad hoppning, var jävligt kul att se på x) 

Letar väl fram lite bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0