''my Little Ungly Pony...''

Min lilla fula ponny: En sex-årig flicka hoppas kunna samla ihop 44 000 kronor
för en operation på sin älskade föl efter att han föddes med ett ovanligt tillstånd som lämnade hans ansikte vanställt.
"Jag älskar honom massor och han ger mig kyssar och kel."
Människor ska inte säga att han bör somna in på grund av hur han ser ut,
det spelar ingen roll för mig.



"Mina vänner gillar honom också, Han är den bästa häst någonsin"
F
ru Biddlecombe som håller hennes hästar, har bett om råd via nätet från andra på New Forest forum och blev chockad av vissa svar.
''Jag bad om hjälp och råd men några människor sa att han bör få somna in
"
kanske är en enkel väg ut, men inte för mig. Jag håller inte med att låta honom somna in bara för att han ser annorlunda ut
...

Han vet säkert att han är älskad.
"Han är en kämpe och jag är villig att göra allt  för honom - allt för att se till att han har en lyckligt
''

finns inget skälav att låta honom somna in - inte om han lider,men inte bara för att han ser annorlunda ut. 
Hon sa att hon hoppades eventuella svårigheter skulle kunna botas
genom kirurgi.

 "sned näsa syndrom orsakar övre och undre käken på en häst att växa till en sida''



stackars föl...Jag tycker det ser ut som en korsning mellan en lama och en häst :P

                            


Kommentarer
Postat av: Anonym

Awww :)<3

2010-06-23 @ 21:41:18
URL: http://juusthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0