En sen Uppdatering men här kommer den (:

hej på er o-O

Har inte bloggat på länge.
Så jag busar...hmm vad ska man blogga när det är typ piss väder ute
Och det suger, det regnar och det är typ storm ute o.O så sitter inne med mjukis kläderna på :P intressant eller hur  höm höm....


Jag håller iallafall på och lyssnar sönder nästan alla P!nk och Bieber  låtarna på Spoti Fy :P
dom är ju ganska bra...?
Men jag vet en som håller på att bli beroende... Inte jag iallafall :P


  - Baby

 - Fun House



Haha en liten sommrig bild :P


Efter som att jag är så seg,
Så kan jag lägga ut lite bilder från i Torsdags (:

OCH DET SKULLE VARA LIIIIIIITE KUUUUUUL OM NÅÅÅÅÅGON KOMENTERADE  xD

Vita ponnyn busade lite (:


Kännde för att vara lite snäll så jag fixa till grimman som hamnat lite på snäd :P 
som ni ser...?



Finare ponny får man leta efter.... ♥


När mitt liv är som bäst...♥


Sööta Triton, det kallar jag trogen hund ;)


Lilla Sabine och Stora Hjälten (:


HAHA GAlnA KOrV UnGeN (:


Swiiiit


Guuulllligt pics på Asabell & muppe


Ljuset förstörde bilden lite... hon ville ju inte stå stilla :')


Modellerna Berner ♥


Charmören topsi som jag döpt om till Abo...p.g.a att han lyckas
sno allt & tigger lika bra som Abo (:



Sööta Babba som  Jag döpt om Till Alibaba :')

Har tyvärr inte kort på hela turk familjen 
skämt osido ;)

förästen någon som sklle vilja hjälpa till med att göra min
blogg lite roligare xD
För så här ska den inte se ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0