tjoo bääää alla Tackor x)

Haj haj löööga! 

Håller på att ladda över bilderna från idag, stannade kvar och fottade issas lektion (:  INTE MYSIGT bara en massa mygg, men det är kul att fotta  (: ochvad gör man inte för den korviga ungen :).

Issa red Mippe, så välfigt bra ut av det lilla jag såg, så typ lite mindre än halva lektionen efter som att min grupp som jag rider i drog över :'D.
Det blev lite knas i början! vi fick itne upp grinden till den hagen vi skulle rifa i ( ponny hagen) så vi
fick skritta runt hela skiten!

Vi gjorde samma sak som lördags gruppen gjorde. Men gick dock MYCKET dåligare denna gång...  gick typ inte att gallopera på volt -_-' och kom efter i ett språng... stackars mixa... Men Men hennes personlig het är iallafall underbar (aa')


Men är så frustrerad, jag tog fel objektiv till kamran!!!! :@  objektivet som
jag använde ska man ha innomhus, det gör det l

ljusare så det blev piss bilder....FAAIL!

SÅ såg det ut för henne ;)
Och som ni ser RIKTIGT DÅLIG KVALITE -_-'' SKA GEMFÖRA MED MITT ANDRA OBJEKTIV SEN...


Jonna red Zappen! gick väldigt bra för henne också, Zappen är väldigt pigg , eller han ser ut att vara o.O Väldigt lite bild x)

CC red Rascal, gick bra för henne också x)
förlåt CC men jag fick itne så jätte många kort på dig och honom :(


Carro red Krona (:  gick bra för henne också :)
klämmer in lite bilder från lör-sön också medans jag är på humör! x)

Japan ? Ni ser skillnad på kvalite va ? ;D


Guinnes mule , stavning xD?


Hanna :)


Clara och Remo (:


Hannas gulliga kaniner


Jag och hanna i väntan på clara ;P  Hanna M du måste vara med nästa gång...

OCH TILL SIST...

En bock bild som är fottad av Clara EKholmmmm




Tjooo Bäääääääääääääääääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0