Åkt villse men är nu hemma ´=D

Hejsan!

Jag har alltså inte kommit iväg till min kompis saga än :P Vilket beror på att jag tog fel buss och åka ut på Ingarö Enligt Saga xD
Skulle ut till södra Evlinge, men  hamnade på något ödeväg med ett stall på högersida =D det var lite possetivt. Men dessvere så hade jag inte min tele fon som ligger hos min kompis :'( jag kan inte leva utan min mobil SERIÖST!!
Men fick låna en telefon av en tjej som hjälpte mig där uppe, men så KLART så svarar inte saga så jag fick åka hem igen, så ska göra ett nyttförsök snart igen efter min middag =D <3
 


NÅGON SOM SER VAR DET HÄR KAN VARA ? xD ALLTSÅ STATION SÖDRA EVLIGE !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0