Andra avenyn nu!!=D

Halllooooo, snart så blire Andra Avenyn :D
Jag värkligen älskar den scerien,
och alla skådespelare spelar sin roll jätte bra. Jag har nog inte någon favorit direkt, Haha men Katarina hittar ju ALLTID på något galet. En av dom roligaste scenerna är nog när hon har lagt sin pappas glasögon i kylskåpet för att bevisa att han har fått någon minnes sjukdom xD


DET ÄR NÅGRA PÅ DENNA BILD SOM INTE ÄR KVAR I SERIEN. LOTTA,JOSSAN,BLENDA,MARTIN. KAN  TYVÄRR ITNE ALLA NAMN MEN DET ÄR NÅGRA AV DOM SOM INTE ÄR ''NÄRVARANDE'' ISCERIEN.


tog kort på mina absoluta bästa drickor som jag älskar, gillar dom klart mycket bättre än läst =D dom är ju inte bara goda om är ju även jätte nyttiga =D det blir ju bara ännu bättre ju!!

ÄR DET BARA JAG SOM ÄLSKAR DOM?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0