började skolan idag:(

dålig uppdatering jag vet :P
har inte pallat och kunnat blogga någon ^^
 jag sitter i alla fall i skolan nu och har jävla fucking engelska :( finna typ inget tråkigare att göra på en lektion :@

Första skoldagen efterlovet dåra, var ledig igår för '' kvinnodagen'' xD man ska tyderligen fira kvinas uppstodelsdee?:p jag har ingenkoll på det!
 under lovet så har jag varit med sofia och issa, eller sofia var jag med en dag sen åkte hon i väg samma sak med hanna och hanna :( så jag har varit och sovit över med issa :D sjukt kul jag har haft.
 Som sagt i lördags så tog issa lite fotton på mig och jasmine, det är hästen som jag ska ha i sommar men nu är det lite kaos med stallplats_/ och det men det löser sig säker :)

Det är ju tisdag i dag så då ska jag rida på velamsund hoppas fortfarande på mixa :D fick bra respons från ridläraren tråts att jag tycker att det har gått skit dåligt dom renaste gångerna :/

 hare bra !!



Min velampolle!!!!!!:D <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0