Dålig uppdatering men kommit igång igen ;D <3

Heej hej! jag har inte bloggat på några dagar nu p.g.a  att jag har varit sjuk och det är jag fortfarande, lite ont i halsen men det är på bättringsvägen, så att jag kan komma iväg till skolan.
Efter som att jag inte pluggar något hemme, latar mig mest. HiHi ('aa)

Som jag skrev tidigare så var jag med Issa i söndags, Men hennes kompis maja följde inte med ( vet inte annledningen till varför) Men iallafall så följde Malin med (min gamla ridkompis)
Vi började i samma ridgrupp som små.

så vi tre åkte ut med issa till hennes hästgård. Jag red Jasmin och malin hjälten. Vi red ''långrundan''
Jag red barbacka (utansadel) och höll på att trilla av i galloppen   men gjorde det till slut när jag red in i en gren xD klumpig som jag är.
 Sen skrittade vi av en vända i  ''kaffestuganrudan'' där det var nästan barmark!!! técken på VÅRRRRRRRRRRRRR:D :D :D :D!!

glada miner!

 min ponny var så glad att hon drog ner huvudet i galloppen och försökte småbocka lite ('aa) älskade ponny!!!
 

DET  VAR MIN DAG I SÖNDAGS!!!!

Ily you!!!

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

Det var så kul :D

2010-03-19 @ 16:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0