film trailer snart UTE !

Hejsan Allihopa!
Idag har jag bara slappt och slöat :D Jag har också håll på med min och kompisarnas trailer ;) Den blir väl så där få se vad min kompis tycker om mitt jobb ^^  Jag kan avslöja lite om filmen: Det är en skräck trailer som vi har spelat in på hennes **** **** Vi kommer berätta när den släppas på youtube och vilket konto .m.m.

Min kompis har även också avslöjat en liten grej om filmen xP 
www.LoveJuppes.Blogg.Se haha issa xP

Jag har också hållet lite ute på
www.google.se  efter olika moped modeller, det börjar ju dra ihops sig det är ju inte mindre än en månad kvar tills jag fyller år! :D 5:e April dårå.
Hittade en hyffsat snygg. Skriv era åsikter nu! vilken färg ska jag ha på den i såfall ;D



Men det jävligaste med allt är att jag kommer inte att få köra EY-moped :'( dom har skjutit upp det till 16års gräns --___-- så surt! kommer få köra en rutten havremoppe som kommer köra i 25km xD






Kommentarer
Postat av: Hanna

då får du skjutsa mig di ja vill :D <3

2010-03-08 @ 10:49:11
URL: http://spaderglader.blogg.se/
Postat av: LOLLO

Jaaa, det är det vänner finns till för ;) <3

2010-03-09 @ 12:10:52
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0