kollat på moped!

Skriver ett till inlägg om rästen om min dag, så det inte blir så mycket att läsa på en och samma gång x)

klockan 12 idag åkte jag med min familj och kollade på moped till mig inne i stan hittade inget. efter som att jag itne pallar plugga så mycket så vill jag bara ha förrarbevis vilket betyder att jag bara får köra 25-30 moppar :( och det finns nästan inga som är små  som går så sakta...:/ så jag håller nu på at leta efter en begagnad PGO BIG MAX 25-30 spelar ingen rolll typ färg men om någon säljer en liten oc h lätt moped som går i som sagt 20-30 så  skriv ett inlägg ;) 

min bror kommer även hjälpa mig att fixa den lite bättre  såsom lackera om occh kanske bygga oim den lite ;D
MIN BROR ÄR BÄST!!!!!!!


Imorgon ska jag träffa bästaste skitungen issa!!!!!! och maja tror jag hon heter har bara träffat henne engång, men ska bli trevligt att träffa henne med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0