Köpt En moped nu =D

Hejsan allihopa =)!!

Idag så har jag itne varit i skolan heller p.g.a min hals men det stopar inte mig från att eventuellt sova över m saga ihelgen:) har inte bestämmt dag ennu.
Vet ennu inte om jag ska träffa Isabell i helgen med det får jag se om hon ringer eller messar ;)

Är överlycklig hittade en annons på blocket på en moped, precis den modellen som jag skulle ha ( den är inte världens syggaste) men den är liten och lätt =D
Den är grön/svart men kommer längrefram att måla om den till ****/***** tror att det kan bli skit snyggt?
Så min bror och pappa är och hämtar den vid mitt landställe. SÅ JÄVLA FUCKING GLAD!!!!


Så här såg den alltså ut på annonsen som jag hittade =D  SÅ VILKEN FÄRG TYCKER NI ATT JAG SKA MÅLA OM DET GRÖNA TILL ? =)

Kommentarer
Postat av: Saaaraaa <3

ROSA =D=D=D=D=D

2010-03-19 @ 16:51:41
Postat av: Saga

ROOOOSSSAAAA!!!! :) <3<3<3

ellr LILA =D <3

2010-03-19 @ 16:52:43
URL: http://sagana.blogg.se/
Postat av: lollo <3

:) tänkte på rosa också :) tack för tipsen =D !! <3

2010-03-19 @ 17:18:34
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0