Med bästakompisarna!!!!!!!!!!

Hejsan!!!
Sitter nu hemma hos Clara m Dom bästa kompisarna Hanna och hanna!!! Vi chillar och lyssnar på min nyafavorit låt, Sterio Love (stavning?) Och äter onyttingt OFC!  Dom tävlade i Stalljobbargruppen, det gick jätte bra för alla förutom att hanna fick en vägring och att andra hanna Missade ett hinder. Men lilla clara gick felfritt!

Ska alltså sova här:''D har inte träffat dom på jätte länge!!  Så i morgon bär det av till velam IGEN  och vara där när min kompis ska jobba.  Min älskligs ponny väntar där på mig, om jag har tur så kanske jag får rida igen :D  skulle vara skönt att få rida i en bra grupp m tanke på att typ BARA NYBÖRJAR har börjat i min grupp.
Men ska vara lite social nu :''D
Hare bra  Puss&knull Hjärte Gull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0