NU BLIR DET TRUE BLOOD PÅ SVTPLAY!!!!!!

Nu så blir det True Blood på Svt Play :D har inte följt scerien, men det ska det bli  ändring på.
Jag älskar vampyr och övernaturliga filmer
Det är så spännade och ligger högst upp på filmtoppen för mig!

Jag fillar även  TWILIGHT men är inte beroende. Att se Twilight räcker att se än gång sen så kan jag hela filmen i huvudet.
När New Moon hade för preimär så bokade jag och mina tre kompisar biljätter, två av mina kompisar är  16-17 då och den andre är lika gammal som jag (95) och vi kom inte in p.g.a att vi inte var tillräckligt  gammla * suck*
 Sen dagen efter då filmen har fått kretik sänker dom åldersgränsen till 11år *suck igen* Blev galen när jag läste det!!!!!

 Så vi gick och såg den några dagar efter.

Det är ju skönt att man fyller 15 år om 3veckor :D och kan se alla barnförbjuda och alla skräckfilmer på bio!!!!!

Nu blir det iallafalll TRUE BLOOD TACK  FÖR TIPSET MICKHAELA :D!!!!!!!!

Ny favorit scerie kanske?vemvet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0