sista veckan innan lov :D

Hejsan!!

Nu är klockan ganska sent och jag ska gå och lägga mig. Ska nog gå tills kolan i morgon även fast jag är sjuk :/  överaskade för att vara mig.
Jag har i allafall i dag pluggat på mitt moppe kort och fick alla rätt på trafik skylltarna. hittade en jätte bra hemsida med trafikvägsmärken test och med matte och svenska .m.m. på.

Tänk detta är sista veckan innan påsklovet, grymt skönt faktiskt (: Då blir att vara m kompisar och hästar. JAg och clara ska eventuellt anmäla oss till en hoppgrupps kurs under lovet.
Gillar i vanligafall inte att hoppa men känner att jag måste. Har ju blivigt lite rädd för hoppning sen jag brötarmen :/

Hare bra detta var allt föri dag :)




EN BILD FRÅN ISOMMRAS NÄR JAG VARPÅ GRÖNAN MED HANNA OCH MAJA,TAPPADE MIN NY KÖPA GLASS *SKILLS*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0