sjuk | sista ridningen innan lovet | hur funkar nya windows live movie maker :O ?

Hejsan allaihopa!!

Har dåliga nyheter :( jag är fortfarande förkyld :'( vill värkligen bli frisk nu. ÄR det bara jag som tycker att när man vill vara sjuk så är man frisk och sen när man vill vara frisk så är man sjuk?! -_- så irreterande.
MEn är väl något på bättrings vägen i allafall (:

Det är ju tisdag, och då är det ridinig och den tänker jag inte missa min förklyllning stoppar inte mig för att rida mohahaha :D Nej men det är sista ridningen innan påsklovet inte kul
så jag hoppas VÄRKLIGEN att sofia är snäll mot mig idag och ger mig mixa (a)
Tanke på att det är dressyr också det som jag vill utväcklas mest i ;).

 och juste nu ska jag skriva om något jag är frustrerad över O.o
Det nya Windows Live Movie Maker!!!!!!!!
KAN man ändra tidslinjen så att det går att skära i klippen(bilderna)?  för gamla verisonen som jag också har krånglar sig åhhhhhh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0