Solsidan!!!!!!!!!!

hejsan! 
Gör ett sista inlägg innan jag ska se på Solsidan på Tv4play. Efter som att jag missade eller jag okrade heltänkelt inte titta på det på tv:n.

Jag ser det flesta programen på internät då jag missar det på tvn väldigt ofta och att vissa avsnitt vissas en vecka före än vad det gör på tv.
Jag tror inte att jag är ensam om att tycka om det humorprogramet eller?
En av dom roliga skådespelarna som jag i vanligafall inte tycker är så kul i humor''pranschen'' är han som spelar Ove SundBerg, han spelar sin roll väldigt bra och irreterande =''D

VAD TYCKTE NI OM DET SENASTE AVSNITTET AV ER SOM SÅG DET? =)

Jag er riktigt gladdddddddd, Imorgon ska jag träffa saga klockan två =D i'm sooo Happy i'm sooooo gladdddd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0