Sur dag i skolan!!!

Hejsan!!

Min dag började väldigt sur!! Först kom jag en halvtimme försent till skolan (haha inte så mycket egenterligen)
 sen så går Brand alarmet 3 gången på 2 dagar -__- så man får stå ute i regnet i enhalv timme och frysa.
Sen kommer man in i klassrumet i cirka 30-50 min kanske och brand alarmet går igång igen, så vi får gå ut INGEN I REGNET, men fick sitta i en lärares blir xD så jag blev inte blöt =D.

Sen efter skolan drog jag hem i 1timme och åt en snabb-sen-lunch för jag äter inte skolmaten, haha den smakar förjävligt!!
Klockan 15:53 så går jag upp till bussen som inte kom i rätt tid(enligt mig då) Så fick stå där och frysa vid busshålsplatsen som inte änns har något man kan stå under -_-.
Böt om till ridkläder som valigt inne i skåpis( ett rum med skåp som man kan ha sina ridkläder i)
Fick sendan reda på att jag skulle ha joker.

Blev dock lite besvikten att jag inte fick Mixa när vi skulle hoppa :( blev inte alls nöjjd med min lektion, han är så stel att han inte gick att böja och ställa :/
Men han var pigg och seg till och från. helt plötsligt kunde han bli jätte pigg andra bli jätte trött xD.

Sen glömde pappa mig i stallet för 3gånger irad xD haha men han kom senare;)




I ''fram ridningen''


HAHA sofia satt och tog kort på mig =D kunder inte undervika att göra lite grimascher!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0