träffat saknad kompis

Hejsan alla människor! sitter nu hemma och försöker komma på något bra teama till min issas och sova '' film'' som vi ska göra ^^
haha ja det blev iallafall som jag trodde jag fick mixa älskligen!!! vi hade Dressyr.
Blev någelunda nöjd men kunde värkligen ha gått bättre :@kyller inte på hästen ;)

Satt och flummade för mig själv, har ingen anning varför jag satt och muppskratta för mig själv xP någon dåld talang jag har, kanske höm höm.. ^^
Träffade som sagt issa,sofia,jonna,malin och celine :D  Gud så länge sen det var jag träffade celine. Som vanlig gick jag bara förbi henne utan att se att hon satt vi ett bord ensam :'(  men har en ursäkt alla mina kompisar satt utspridda vid alla bordhahah xD men förlåt Celine :D.

hare bra puss och hej leverpastej(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0