tröttt

Hejsan!!!
Jag håller på att somna, men innan jag gör det så göra jag ett kort inlägg ^^
Igår så sov issa över hos mig som sagt, skulle ta med mig allt smink men glömde det hemma i all stress --__-- sat hela bilresan och surade xD

Men det löste sig iallafall. vi gick och la oss eller jag somnade klockan 4a sen så tittde issa på tvn haha.
På väg till stallet så åkte vi förbi en snabbis på den nya häst affären :) BR ridsport som låg på värmdö, där köpa issa en söt grima till lilla juppe som blev jätte fin i den.
själv hittade jag ingenting har bestämt mig för att åka till HÖÖKS någon dag :D dom har sjukt mycket hästsaker i ''rosa'' :D hittade typ en mijlon saker som jag vill köpa till lilla jasmin i rosa!!!

Vi  kom iallafall ut till stallet någon gång vid 1-2 tror jag så gjorde vi det vi brukar göra. så tog vi lite kort på mig och jasmine :)  lägger upp en bild!
Hjälten rymde 2gånger :P ja sen så ahr vi bara haft kul!


Jag och lillaJasmin :) issa tog denna bild men har redigerat den ''lite'' som ni ser x)  har även massor till men dom orkar jag inte lägga upp, dom bilderna hamnar väl upp på facebook istället ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0