"dagar sent inlägg'' ('aa)

Hejsan på er!!!

2dagar sen inlägg hih ursäktar för det  ('aa)
Jag var iallafall med Saga, som alla vet så sov jag över hos henne, blev ju en massa kaos innan det också haha, lite komiskt, var tyderligen inte den första som åkt anda bort till ingarö för att hitta hem till henne.

Det första vi gjorde på morgonen var att bränna våra mackor i ugnen, mycket lyckat mycket lyckat!!
Sen gick vi ut på en promenad men Tobak som jag kallar hennes hund för, och tog en massa söta bilder på han i   snön blev en heldel fina!!! lägger upp lite bilder, tog närmare 300bilder underdagen på 50 minuters promenad =D.

Sen tog jag mig i vind och kyla hem till mitt hem  =D och tog i mot min Havremoppe =D=D den var mycket finare i värkligheten!!! Hade tyderligen tur var väldigt många som ring på den efter att jag hade gjort det =D=D=DKommer en bildbom så snart ja gkan fixa det =)

har det bra

En av alla 300bilder på Tabaskus och Saga =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0