Trött efter långdag!

Hejsan alla människo!!

Jag kom precis hem från Clara, Alla vi 4 har haft riktigt roligt x'D Hanna Blondie fick min att börja assgarva när jag hade dricka i munnen haha och jag råkade även välta ett gals utan att jag märkte det såna skills man har!!
Dagen efter ( alltså idag) så åkte vi ner till velamsund för att min kompis jobbar i stallet så då följde vi med, Jag fastnade inne hos Mixa underbarastehästen, hon är så kelsjuk.
När jag satte min ner i halmen i hennes spilta så la hon sitt huvud i mitt knää :'''D söööötare kan mna inte vara.

Nu sitter jag i allafall och väntar på maten, blir väl något änkelt antar jag :P
Är skit trött efter dagen idag, blev tvingad up av mina kompisar xD



Här är min älsklig!!! <3<3<3<3<3 kommer aldrig sluta älska dig och kommer aldrig att hata dig!!

HAre bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0