Ganska lyckad dag x''''D

Hejsan!
Som ni läste i tidigare inlägg så skulle jag träffa Clara och dra till Kovik och lappa efter medryttarhäst :D
Blev hämtad i orminge, och claras mamma trodde jag var en kärring m en hund xD haha fail!!
Men när vi kom fram till Kovik-stall så fanns det typ 100000000000 stall att välja i mellan.

Så vi fick ringa rebecka och gå till ridhuset som vi itne visste vartdet låg haha. Så vi började gå på någon random väg xD  både mitt och claras lokal sinne ligger nere i skone någon stans:P men efter en lång promendad så hittade:D Så satte vi oss i ridhuset och kollade när rebecka hoppade sin häst.
Sen när vi skulle åka buss en så fanns det ingen busstabel så vi gick tillbaka till stallet och så kom rebecka till baka så fick i skjus av henne hem.

Åhh Jag och Clara hittade våra drömhästar ('aa)  min drömm häst var - en ponny som var bork färgad  m svart man, man smällter fan!!! och claras drömhäst - Typ smal storhäst med brunafäckar ('aa)
Båda dom hästarna hade mina drömfärger.
Lägger in en liten bild på dom :).

Hare bra!!



Min dröm häst ('a)

Claras!!





Kommentarer
Postat av: clara

hahaa xP <3

2010-03-29 @ 17:44:23
URL: http://eekhooolm.blogg.se/
Postat av: Sarah Hedengren

de är aslan va? :p

borken? :P

2010-04-02 @ 00:29:38
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/
Postat av: lollo

vet inte riktigt men kan vara, inte bork för han er mörkare ;)

tog bort bilderna, tänkte på att jag inte hade tillstånd at lägga uppdom ;)

2010-04-02 @ 10:55:24
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0