drar till Clara, ska lappa på Kovik

hejsan alla bloggläsare!!
Idag så vaknade jag ganska sen ungefär runt klockan halv 2.  Men man ska sova ut på helgerna när det inte är skola :)  Jag åt i alla fall en köttbullemacka x) inte gott, satte mig sendan och puggade till mitt moppekort som jag ska ta i april (några dagar efter min födelsedag) så det blir att blugga mycket :D bättre än att plugga till skolan.

Jag ska i allafall dra till Clara snart vi Ska åkta till Kovik och lappa upp medryttar-häst-annonser, Vi vill ju självklart ha på samma stalll :D
Jag tror att en kompis till clara, Rebecka tror jag hon heter har sin häst där med. Det är najjs för dom har ridhus, tror att jag även kommer lappa på Långsunda-gård det finns ett privatstall precis imot ett annat stall som heter lika dant xD

Ha det bra, puss&knull hjärte gull!!!


Och vad tycker ni om min nya header ? ('aa)

Och jag ursäktar för texten, hur får man bort det gråa egenterligen!?!? *PANKI*


Kommentarer
Postat av: Saga

fiin!! <3<3<3<3<3

2010-03-29 @ 21:41:51
URL: http://sagana.blogg.se/
Postat av: lollo

Tack gullunge!!!!! <3<3<3<3<3

2010-03-30 @ 21:28:18
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0