hemma från velam!!

hejsan alihopa!!

NU har jag kommit hem från min ridning på velamsund!
Var värkligen inte nöjd m lektionen -_-'  Fick en häst som heter spader. 

Min ponny gick inte änns med på min lektion (mixa)  men det är bra att jag får rida andra ponnysar också, han busade eller svänge åt sitt håll två gånger.
en gång över på storhäst sidan i framridningen då jag inte hade korta tyglar och en gång i  i hörnet i galloppen xD lustig häst han är.
Min ridlärare tyckte det gick bra, men som sagt jag var itne alls nöjd...
När jag kom dit träffade jag som vanligt alla trevliga människor. Sofia,Carro,Ella,Issa,Jonna och malin.
FÖRLÅT OM JAG GLÖMT NÅGON!!!! ('aa)

lite roligt var det när jag satt längst borta vid soffan så hör jag jonna säga till sofia: JA, och Lollo bara dissar mig xD
då vaknade jag till liv och sprang till henne xD förlåt jonna hihi (a)
Och jag har STOR FET åNGENST!! vet inte vad för kurs jag ska välja på påsklovet. finns ponny hoppning och dressyr på junior vet dock inte om man får ha med så ponny...:(

ha det bra.!!


Hanna du behöver inte vara rädd att jag tar din älsklig ;) Förlåt för en dålig bild men det är den ända jag har :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0