varit m saga

hejsan! har inbloggat på länge ber om ursäkt ;D  i fredags så sov jag över hos saga hade väldigt roligt :) men sjukt pinnsamt det var, jag vi satt och åt hemma hos henne så hade jag tagit flera bestick så sa hennes pappa'' hur många armar har du?''
 Jag hörde först inte vad han sa så jag böjade kolla på sidorn på bordet, sen fattade jag xD (roligare om man var med )   såg ut som om jag försökte räkna mina armar :P.

Och blev förolämpad a v hennes  bror med xD saga ba'' hur gammal tror du att min kompis är'' han ba '' kanske 12år''
 JAg och saga assgarv '' hon  är 15 ju '' xD

Sen så såg vi på filmen : Jag vet vad du gjorde förra halloween'' det är alltså för dom som inte vet en komedi av  '' jag vet vad du  gjrode förra sommaren som ska vara en skräckis :P inte enligt mig iallafall xP.'
Vi somnade runt klockan 2 och vaknade klockan 7 på morgonen :O av osss själva :O knäpp knäppt knäpp :P

 sen skulle saga rida så vi vaknade 15min innan hon skulle rida :O men det blev ingen stress p.g.a att hon bor 5 min ifrån stallet :)
 Dom hoppade så trillade hon av men allt  gick bra m henne ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0